Selamat Datang ke Ecah Biz
Hubungi Kami: 019-279 1046
Isnin - Ahad : 10.00pg - 11.00mlm

Wednesday 17 December 2014

GLUTAKING RM100

RM100
Kod barang E94
Stok Stok Ada / Tiada Stok




Maklumat Lain :

HARGA PROMOSI !!!
RM 100 S/M  RM 105 S/S

HARGA PASARAN :

RM 150
GLUTAKING 
60 softgel


Cara pengambilan GK?
Ambil 1-2 kali sehari,1 biji setiap kali makan sebaik saja bangun tidur dan sekurangnya setengah jam sebelum makan pagi atau/dan1 biji malam sebelum tidur.Fungsi makan sebelum tidur ni adalah zat aktif produk dapat diserap sistem pencernaan tanpa gangguan dari makanan2 yang belum dihadam. Jangan lupa minum banyak air sepanjang hari untuk melancarkan pembuangan toksin dan membolehkan nutrien diserap secara optimum oleh sistem dalaman badan.
1) RAJA segala GLUTA . GLUTA paling Effektif dan terbaik abad ini!
2) Kesan seawal 7-14 hari ( Terbukti! - Testimoni beratur! )
3) 100 % High Grade AAAAA Pure Marine Collagen
4) 100 % Bahan Aktif lain adalah diuji oleh Pakar RnD yang lama berkhidmat dalam bidang penghasilan produk kecantikkan dan makanan kesihatan.
5) Anti Penuaan Terunggul! Muka Tegang Licin tanpa perlukan suntikkan botox etc.
6) ALL IN ONE FUNCTION. Produk terbaik dan lengkap dari hujung rambut ke hujung kaki.
7) RM150 untuk kegunaan sehingga 2 bulan! JIMAT!
TIDAK PERLU PANTANG SEBARANG MAKANAN
"PRODUK POWER SANGAT!!" LAJU DAN MENGGEGARKAN PASARAN GLUTA"
Apakah boleh mengambil produk lain semasa mengambil GK?
Pengambilan GK tidak mewajibkan sebarang pantang larang makanan mahupun berkonflik dengan makanan tambahan yang lain. Namun, demi memperoleh kesan GK yang paling optimum, anda dinasihati menjarakkan masa pengambilan produk lain selama 30 minit.
Adakah boleh mengambil GK diambil ketika haid atau hamil/mengandung? Boleh diambil ketika haid, ia membantu melaraskan kitaran. Selain itu GK membantu untuk mengurangkan senggugut, mengurangkan keputihan serta melambatkan monopouse. Tetapi wanita hamil DILARANG mengambil produk ini.
Adakah boleh mengambil GK selepas bersalin/berpantang dan menyusukan bayi ?
Boleh, tapi pengambilan dalam kadar minima sahaja sudah mencukupi iaitu 1 biji sehari. Bahan aktif di dalam GK akan membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka selepas bersalin, mengeluarkan sisa darah nifas, memperbaiki rahim pada kedudukan asal dan mengetatkan semula vagina selain menambahkan susu ibu dan memberi tenaga.
Jika berhenti mengambil GK, adakah kulit akan mejadi gelap semula? Dalam jangka panjang, sudah tentu ia terjadi, kerana tanpa zat2/nutrien mencukupi, kolagen semulajadi badan terbina dalam kadar perlahan dan merosot, selain pengumpulan toksin yang menghasilkan radikal bebas mempercepatkan lagi proses penuaan berlaku. Pengambilan berterusan digalakkan supaya kulit sentiasa mendapat nutrisi yang diperlukan.

BERMINAT,
PM/SMS/CALL 0136497832 ECAH

No comments:

Post a Comment